*only music*
new music
درباره وبلاگ


سلام .. بعضی از لنک ها و مطالب دانلود فقط مخصوص اعضا هستند شما هم میتوانید با عضو شدن در وبلاگ از کل مطالب استفاده کنید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : milad

 

 

Murat Göğebakan - 2023 - 57
Murat Göğebakan - Ah Omrum - 59
Murat Göğebakan - Ay Yuzlum - 490
Murat Göğebakan - Bahar Yagmurlari - 65
Murat Göğebakan - Ben Sana Asik Oldum - 167
Murat Göğebakan - Bir Sonbahar Goncasi - 36
Murat Göğebakan - Bu Askin Sonunda - 43
Murat Göğebakan - Cagirsa - 15
Murat Göğebakan - Diger Yarim - 19
Murat Göğebakan - Duy Beni - 26
Murat Göğebakan - Efsane - 25
Murat Göğebakan - Gafil Gezme saskin - 8
Murat Göğebakan - Gonul - 25
Murat Göğebakan - Gozleri Deniz Kokan Yarim - 57
Murat Göğebakan - icimdeki Kavga - 8
Murat Göğebakan - itiraf Ediyorum - 33
Murat Göğebakan - Kara Gozlum - 75
Murat Göğebakan - Karanfil Kokan Yarim - 42
Murat Göğebakan - Oyle Ki Hasretrimsin - 26
Murat Göğebakan - Sana Olan Askim Sahit (instrumental) - 44
Murat Göğebakan - Sana Olan Askim Sahit - 58
Murat Göğebakan - Selvi Boylum - 23
Murat Göğebakan - Sen Kada - 10
Murat Göğebakan - Seninle ilk Defa - 20
Murat Göğebakan - Sultanim - 38
Murat Göğebakan - Unutmadim - 40
Murat Göğebakan - Ve Sen Gidiyorsun - 41
Murat Göğebakan - Yakti Beni - 17
Murat Göğebakan - Yarali - 84
Murat Göğebakan - Yedin Beni - 7
Murat Göğebakan - Aglarim - 29
Murat Göğebakan - Anlasana - 30
Murat Göğebakan - Ay yuzlum - 103
Murat Göğebakan - Bir Sen kaldin - 24
Murat Göğebakan - Bugun - 11
Murat Göğebakan - Cagri - 18
Murat Göğebakan - Dert Etme - 15
Murat Göğebakan - Don Bana - 16
Murat Göğebakan - Gardiyan - 11
Murat Göğebakan - Gitme - 20
Murat Göğebakan - GoC - 17
Murat Göğebakan - Kara Sevda - 57
Murat Göğebakan - Keske Tanimasaydim Seni - 53
Murat Göğebakan - Malabadi - 8
Murat Göğebakan - Namus Belasi - 19
Murat Göğebakan - Namus - 5
Murat Göğebakan - Naze - 9
Murat Göğebakan - Olmeye Geldim - 19
Murat Göğebakan - Sen Rahatina Bak - 20
Murat Göğebakan - Seni Sana Biraktim - 11
Murat Göğebakan - Seninle Hayal Kurmayacagim - 13
Murat Göğebakan - Tek SuCum Seni Sevmekmis - 20
Murat Göğebakan - Turnalar - 48
Murat Göğebakan - Unut - 17
Murat Göğebakan - Unuturmuyum Seni - 38
Murat Göğebakan - Vallahi Gormedim - 17
Murat Göğebakan - Vay Bana - 2
Murat Göğebakan - VazgeCilmiyor - 30
Murat Göğebakan - Ve Olum - 10
Murat Göğebakan - Vefasiz - 26
Murat Göğebakan - Iste Oyle Sevdim Seni - 53
Murat Göğebakan - Simdi - 5
Murat Göğebakan - Kör Bıçak - 143
Murat Göğebakan - Yangınlardayım - 23
Murat Göğebakan - Aşıklar yolu - 58
Murat Göğebakan - Gülmedi talihim - 29
Murat Göğebakan - Kader - 30
Murat Göğebakan - Seni Benim Kadar Kimse Sevemez - 102
Murat Göğebakan - Ağladıkça - 33
Murat Göğebakan - Sevdim Seni - نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 43427
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1